Please enter a search term:

  • Digitizarea proprietăților imobiliare

    Industria imobiliară, caracterizată în mod tradițional de contactul personal, este în schimbare. Vizitele virtuale, portalurile online, instrumentele de analiză a datelor și gestionarea eficientă a clienților - gama digitală este foarte largă. Luați legătura cu noi.

    Descoperă acum!

Digitalizarea în marketingul imobiliar, managementul și administrarea proprietăților

Regiunea DACH este cea mai atractivă piață imobiliară din Europa pentru investitorii internaționali. Nici măcar crizele internaționale nu au determinat încă o încetinire a pieței de case, terenuri, apartamente de închiriat și clădiri industriale. De la pandemie încoace, ceva se întâmplă în această industrie, care în mod tradițional se caracterizează prin contactul personal; vizionările virtuale, de exemplu, au devenit standard sau un serviciu suplimentar firesc.

La fel ca în sectorul public , industria este încă relativ reticentă în ceea ce privește investițiile în transformarea digitală. Dar și în acest caz, numai cei care investesc acum vor putea supraviețui pe piață.

Marketingul imobiliar este revoluționat de digitalizare. În timp ce anunțurile din ziare și reviste obișnuiau să fie norma, proprietățile sunt acum prezentate din ce în ce mai mult online. Platforme precum Immobilienscout24, Immowelt sau Immonet au cucerit piața și oferă o comercializare rapidă a proprietăților, orientată către grupuri țintă. Companiile B2B pot acționa aici ca furnizori de servicii și pot contribui cu expertiza lor în marketingul online al proprietăților.


Soluții și exemple de aplicații

pentru digitalizarea industriei imobiliare

Digitalizarea schimbă și industria imobiliară și deschide numeroase oportunități pentru companii.

În cele ce urmează, vă vom oferi o prezentare generală a celor mai importante aspecte ale digitalizării în industria imobiliară și vă vom arăta cum pot beneficia companiile B2B de această evoluție:

Concluzie

În general, digitalizarea oferă industriei imobiliare numeroase oportunități de optimizare a proceselor de afaceri, de reducere a costurilor și de îmbunătățire a serviciilor pentru clienți. Mai ales în vremuri în care industria imobiliară este din ce în ce mai mult caracterizată de concurență și schimbare, digitalizarea poate contribui la oferirea unui avantaj competitiv companiilor și la pregătirea acestora pentru viitor.