Please enter a search term:

  • Industria auto

    Vă putem ajuta să câștigați cursa: mprofi cunoaște provocările deosebit de exigente și sensibile din industria auto și vă poate ajuta să vă perfecționați parcursul clienților. Luați legătura cu noi.

    Descoperă acum

Industria automobilelor și a furnizorilor

Transformarea digitală în industria autoElectromobilitatea ca tendință a viitoruluiConducerea autonomă: Următoarea generație de mobilitateProvocări în industria automobilelor
Analiza influenței tehnologiilor digitale și a inovațiilor în industria auto.Accent pe dezvoltarea și creșterea vehiculelor electrice în industrie.Explorarea progreselor și a provocărilor în domeniul conducerii autonome.Discutarea provocărilor actuale și viitoare cu care se confruntă industria.

Industria auto este cel mai important sector industrial din Germania în ceea ce privește cifra de afaceri. în 2021, cifra de afaceri s-a ridicat la aproximativ 411 miliarde de euro, din care producătorii de vehicule și motoare au reprezentat partea leului, cu 318 miliarde de euro. Industria este, de asemenea, unul dintre cei mai mari angajatori (aproximativ 786.000 de angajați). Dacă includem și numeroșii angajați ai furnizorilor de dimensiuni medii și ai prestatorilor de servicii, se ajunge chiar la 2,2 milioane de angajați.

Industria auto germană este considerată un punct de referință la nivel mondial în ceea ce privește calitatea și inovarea, precum și cercetarea și dezvoltarea. Cu toate acestea, schimbările structurale și transformarea industriei sunt de mult timp o realitate, iar industria trebuie să reacționeze la multe lucruri în același timp: Electrificarea, Big Data, conducerea autonomă etc. Următorii ani vor arăta ce companii din sector vor reuși să gestioneze aceste schimbări și adaptări și care nu. Același lucru este valabil și pentru alte industrii cheie, cum ar fi cea chimică și farmaceutică, sectorul serviciilor și industria construcțiilor.



Câștigarea transformării digitale cu expertiză tehnologică!

Noile tehnologii, cum ar fi sistemele de propulsie electrică, conectivitatea vehiculelor și conducerea autonomă, conduc la o schimbare profundă a gamei de produse. Noile tehnologii, cum ar fi sistemele de propulsie electrică, conectivitatea vehiculelor și conducerea autonomă, conduc la o schimbare profundă a gamei de produse. Accentul multor producători auto de renume se mută din ce în ce mai mult de la hardware la software. Este evident că transformarea digitală deschide, de asemenea, multe oportunități noi. Strategii de vânzări directe, modele de afaceri orientate către servicii, configuratoare online și platforme de partajare a mașinilor. Beneficiați de cunoștințele noastre practice și de expertiza noastră tehnologică, pe care le-am acumulat în cadrul unui număr mare de proiecte. Dacă sunteți în căutarea unui furnizor de servicii IT pentru următoarele servicii, suntem partenerul potrivit pentru proiectele dvs. de digitalizare și inovare.



Viitorul industriei auto: o imagine de ansamblu

Transformarea digitală în industria auto

Schimbarea digitală revoluționează industria auto. Factorii cheie în acest sens sunt integrarea big data, inteligența artificială și Internetul lucrurilor (IoT). Aceste tehnologii le permit producătorilor să producă mai eficient, să răspundă mai bine la nevoile clienților și să dezvolte noi modele de afaceri.

Electromobilitatea ca tendință a viitorului

Dezvoltarea vehiculelor electrice se află în centrul bulversărilor din industria auto. Impulsionați de conștientizarea problemelor de mediu și de reglementările privind emisiile, producătorii investesc din ce în ce mai mult în tehnologia vehiculelor electrice pentru a fi mai sustenabili și mai competitivi.

Conducerea autonomă: Următoarea generație de mobilitate

Conducerea autonomă este una dintre cele mai interesante evoluții din industria auto. În pofida progreselor tehnice și a testelor reușite, implementarea și acceptarea deplină de către legislație și public rămân o provocare.

Provocări în industria auto

Industria se confruntă cu mai multe provocări, printre care adaptarea la condițiile de pe piața globală, în special pe piețele emergente, și confruntarea cu impactul pandemiei COVID-19, de la perturbarea lanțului de aprovizionare până la schimbarea preferințelor consumatorilor.

Sustenabilitatea și protecția mediului

Sustenabilitatea este o problemă centrală în industria auto. Aceasta se referă nu numai la dezvoltarea de vehicule ecologice, ci și la proiectarea durabilă a proceselor de producție și a lanțurilor de aprovizionare.

Inovațiile tehnologice și impactul acestora

Inovațiile tehnologice, cum ar fi influența big data, schimbă în mod fundamental industria auto. Ele permit o înțelegere mai profundă a comportamentului consumatorilor și contribuie la dezvoltarea de produse și servicii noi, mai eficiente și mai orientate către clienți.