Please enter a search term:

  • Automatizarea marketingului

    Produsele noastre de automatizare a marketingului vă ajută să vă utilizați mai eficient baza de date a clienților, să vă faceți procesele de vânzare mai flexibile și mai dinamice și să le oferiți clienților dumneavoastră oferte personalizate.

    Produsele noastre

Produsele noastre în domeniul automatizării marketingului

Produsele noastre de automatizare a marketingului vă ajută să vă folosiți baza de date a clienților mai eficient și să le oferiți clienților dumneavoastră oferte personalizate. suveranitatea și securitatea datelor sunt întotdeauna foarte importante pentru noi la mprofi. De aceea, folosim numai produse care vă păstrează datele în siguranță.

Mautic

Soluția cloud open source pentru o mai bună performanță a clienților pe toate canalele

Descoperiți Mautic
Marketo

Optimizează gestionarea lead-urilor, interacțiunile între canale și atribuirea multi-touch.

Descoperiți Marketo
Pardot - Salesforce

Instrument intuitiv pentru pagini de start și formulare personalizate prin drag & drop

Descoperiți Pardot
Microsoft (MS) Dynamics

Combină ERP și CRM într-un singur mediu cloud

Descoperiți MS Dynamics
Monitorul campaniei

Campaign Monitor este o platformă de automatizare a marketingului concepută special pentru organizațiile B2B. Aceasta vă permite să vă gestionați eficient campaniile de marketing, să construiți relații cu clienții și să vă atingeți obiectivele de vânzări și marketing.

Descoperiți Campaign Monitor
Inxmail

Folosiți produsele de publicitate online pentru a vă face reclamă produselor sau serviciilor dumneavoastră pe internet. Soluțiile de publicitate digitală includ publicitatea prin afișare, publicitatea pe motoarele de căutare, publicitatea în rețelele sociale, marketingul afiliat și marketingul prin e-mail. Scopul este acela de a crește vizibilitatea, raza de acțiune și conversiile pentru a crește în cele din urmă vânzările.

Descoperă Inxmail

În era digitalizării, sistemele de automatizare a marketingului reprezintă instrumentul de marketing online preferat. Aceste instrumente permit o coordonare perfectă a vânzărilor și a marketingului și, astfel, utilizarea schimbărilor structurale digitale în beneficiul companiei. Automatizarea marketingului este, de asemenea, soluția ideală pentru întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri) din segmentele B2B și B2C cu produse care necesită explicații speciale.

Automatizarea marketingului automatizează toate sarcinile recurente din aceste domenii sau pune la dispoziție datele pentru procese ulterioare.

Definiția automatizării marketingului

În sensul cel mai larg, automatizarea marketingului se referă la un software integrat cu urmărire web care automatizează sarcinile de marketing recurente, fie că este vorba de e-mailuri inteligente, SMS-uri sau social media.

Cu toate acestea, automatizarea marketingului nu este importantă doar ca interfață organizațională. Aceste sisteme software trebuie înțelese, de asemenea, ca instrumente inteligente de analiză pentru automatizare. Ele pot fi utilizate pentru a identifica vizitatorii site-ului web, precum și pentru generarea de lead-uri, lead scoring și multe alte procese în timp real. Pe lângă colectarea adreselor de e-mail, sistemele de automatizare a marketingului se ocupă și de lead nurturing prin intermediul marketingului inteligent prin e-mail.

Sistemele de automatizare a marketingului diferă de sistemele de e-mail prin faptul că datele nu sunt stocate într-o listă. Datele sunt stocate într-o bază de date. În acest fel, este posibil să se vadă cele mai importante caracteristici ale datelor dintr-o singură privire. Pentru a crește și mai mult valoarea adăugată, această bază de date este conectată la CRM prin intermediul unei interfețe. Ponderea și gradul de maturitate al acestor elemente-cheie ale instrumentelor de automatizare a marketingului variază în funcție de furnizor. Prin urmare, este necesară o preselecție atentă.

Automatizarea marketingului este o parte importantă a marketingului modern și este folosită de multe companii B2B pentru a-și optimiza și automatiza strategiile de marketing. Este o tehnologie care permite companiilor să își automatizeze și să își personalizeze activitățile de marketing pentru a comunica mai eficient cu clienții și potențialii clienți.

Domenii de aplicare pentru automatizarea marketingului

  • Managementul liderilor

În cadrul managementului de lead-uri, părțile interesate și clienții potențiali sunt înregistrați, calificați și gestionați cu ajutorul unor procese automatizate. Acest lucru face posibilă abordarea clienților potențiali într-un mod mai bine direcționat și convertirea mai rapidă a acestora.

  • Marketing prin e-mail

Automatizarea marketingului poate fi utilizată pentru a crea e-mailuri personalizate, care sunt adaptate la nevoile și interesele individuale ale destinatarului. Acest lucru poate crește rata de deschidere și de clic a e-mailurilor și poate obține o rată de conversie mai mare.

  • Personalizarea conținutului site-ului web

Automatizarea marketingului poate fi utilizată pentru a genera în mod dinamic conținut personalizat în funcție de vizitatorul site-ului web. Acest lucru poate duce la o interacțiune mai mare și la o experiență mai bună a utilizatorului.

  • Stimularea clienților potențiali

Lead nurturing înseamnă să însoțești potențialii clienți pe parcursul întregului proces de decizie de cumpărare și să le oferi informații și oferte relevante. Procesele automatizate pot fi utilizate pentru a crea campanii individuale și personalizate, adaptate la nevoile și comportamentul potențialului client.

  • Marketingul în rețelele sociale

Aceasta presupune plasarea și publicitatea de conținut pe canale individuale într-o manieră țintită. Procesele automatizate pot fi utilizate pentru a se adresa grupurilor țintă individuale și pentru a crea conținut personalizat.

  • Scorul de lead scoring

Lead sourcing presupune evaluarea și calificarea potențialilor clienți pe baza anumitor criterii. Procesele automatizate pot fi utilizate pentru a defini criterii de evaluare personalizate, adaptate la nevoile individuale ale companiei.

Expertiza noastră în automatizarea marketingului

Aflați mai multe despre expertiza noastră în automatizarea proceselor de marketing și în optimizarea generării de lead-uri.

Expertiză